sobota, 22 listopada 2014

Faszerowany patison z dodatkiem aroniowym





czas pracy: :10 min
bez glutenu, mleka, skrobi pszennej
zawiera jajo (można nie dać)



Kupiłam patisona za grosze i zastanawiałam się co z nim zrobić.
Chyba najprościej nafaszerować
No to dokupiłam szynki 40 dag (myślę sobie teraz, że lepsza byłaby łopatka)

Składniki:

patison
mięso
zielenina (dałam pietruszkę)
1 jajo (można bez jaja)
cebula
czosnek
sól, pieprz, papryka,

Niezwykle proste danie.
Z patisona wyciągnęłam środek a właściwie wydłubałam i natarłam solą.
Mięso zmieliłam, wymieszałam z dodatkami (cebulę i czosnek usmażyłam)
Tę masę robimy wg własnego gustu... tak jak na kotlety mielone ale bez bułki.

Wyszło mi tego tyle, że oprócz patisona napełniłam masą jeszcze paprykę


Warzywa włożyłam do garnka z wodą tak żeby woda podczas gotowania nie wlewała się do patisona i gotowałam ok. 40 min

Pokroiłam na 4 części i podałam z aronią ze słoika 

Przepis na aronię w innym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz