sobota, 22 listopada 2014

Pożywne sobotnie śniadanie czyli omlet z tuńczykiem.



czas pracy: 10 min
bez glutenu, mleka, skrobi pszennej
zawiera jaja

danie wegetariańskie z rybą


W sobotę i niedzielę mam więcej czasu na przygotowanie śniadania, więc staram się jeść coś ciepłego i pożywnego. Jajka są doskonałym źródłem białka a obecne w jajku lecytyna i wielonienasycone kwasy tłuszczowe omega-3 pomagają pozbyć się cholesterolu i obniżają poziomu trójglicerydów we krwi.
Dlatego, jeśli nas nie uczulają to trzeba je jeść!


Składniki:

cebula
1/2 puszki tuńczyka w sosie własnym
papryka
3 jaja
sól, pieprz dowolna zielenina do posypania



Na rozgrzanej patelni usmażyłam cebulę i dodałam pokrojoną w paski paprykę.

posoliłam, popieprzyłam i dołożyłam 1/2 tuńczyka z puszki i lekko pogrzałam. Jaja rozbełtałam i wylałam na patelnię. Omlet smażyłam na średnim ogniu. Od czasu do czasu podważałam jego brzegi, aby masa jajeczna spływała pod spód usmażonej części omleta.

Bez papryki smakuje równie doskonale!
Ten posypałam po wierzchu parmezanem.

smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz